עו"ד ששי גז: "תיק 4000 תקדימי ומסוכן"

אייל ראובן No Comments on עו"ד ששי גז: "תיק 4000 תקדימי ומסוכן"

בכיר הפרקליטים בישראל עו"ד ששי גז לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" על תיק 4000: "זה תיק ארוך מאוד ואנחנו לא יודעים איך זה הסתיים. לגבי העדים, זה שהם מספרים מה עשו להם בחקירה לא משפיע. מה שייקבע זה האם הם מביאים עדות שתוכיח את האישומים" | האזינו

צילום: Moshe Shai/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שחוק דרעי עבר במליאה בקריאה שנייה ושלישית, הגיעו כצפו העתירות לבגצ נגד מינויו לשר, עקב כך שהוא חתום על הסדר טיעון וקיבל עונש של מאסר על תנאי.

עו"ד ששי גז, בכיר הפרקליטים בישראל שוחח על כך עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "זה היה צפוי שיהיו עתירות. העתירה נגד דרעי אומרת שני דברים. אחד שמי שנפסק לו מאסר לא יכהן כשר, וגם שזה לא סביר שהוא יהיה שר, בפרט אחרי שהוא אמר שיעזוב את הפוליטיקה יחזור וימונה לשר".

"הכללים של החוק הזה לא חלים על ראש ממשלה מכהן, יש הבדל בין ראש ממשלה לשר. ראש ממשלה יכול לכהן עם כתבי אישום" חידד עו"ד גז.

על משפט נתניהו אמר: "משפט זה כמו צ'ולנט, מכניסים את החומרים ולא יודעים מה ייצא בסוף. אי אפשר לדעת מה יקרה בסוף המשפט אם הוא בכלל יגיע לסיומו".

"אני חשבת שמלכתחילה לא היה צריך להגיש את כתב האישום בתיק 4000. תיק שוחד כזה יהיה קשה לתביעה להוכיח, בפרט שפילבר לא נותן את העדות שהם רצו".

"זה תיק ארוך מאוד ואנחנו לא יודעים איך זה הסתיים. לגבי העדים, זה שהם מספרים מה עשו להם בחקירה לא משפיע. מה שייקבע זה האם הם מביאים עדות שתוכיח את האישומים או לא".

האזינו לריאיון:



0 תגובות